"KIWI CAN DO"

Jag måste vara korkad, tom och glad...

Publicerad 2013-03-26 04:40:55 i Allmänt,

..för hela världen är så underbar. Eller i alla fall kan jag garantera er att Raglan är sjukt underbart. Kanske beror det på surfen, hängmattorna eller så är det bara faktumet att det ligger på Nya Zeeland som ger oss denna känsla. Men jag tror nog det har med das Pendejo att göra. Olyckligtvis blev vi tvungna att lämna denna plats av frihet bakom oss igår... jag måste säga att det är första gången vi båda två känt oss uppriktigt ledsna över att lämna en stad bakom oss. Varför? Jo det kändes som ett hem.  

Dagarna i Raglan bjöd precis som Sofia skrev på surf och enormt härliga människor. Vi tog även upp våra barnasinnen genom spel och några trädklättrande stunder. Men ja, ni behöver ju inte oroa er för oss vi kollen! Typ… 

 
Chilling @ the beach
 
Bildbevis. 

En surfande Sofia. 
 
 

Jag vill nu passa på att tillägga att det inte är alla som lyckas ställa sig upp på surfingbrädan under första surfingturen. Speciellt inte då man enbart fått en 5 minuters lång introduktion på land...ja, vi är STOLTA! 
 
Vår nyvunna Raglan-Familj. 
 

Kommentarer

Postat av: Matz

Publicerad 2013-03-26 09:55:24

Härliga bilder i skarp kontrast mot den envisa vintern som inte släpper taget här i Svedala. Hade så underbart.

Postat av: Anita

Publicerad 2013-03-28 14:33:56

Blir bara helt glad av att se er! Vilka sköna bilder och vilket gött gäng!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två tjejer från en liten stad i Småland som i höstas var i Norge för att leta efter det berömda guldet. Vi lyckades hitta det på en korvfabrik där vi jobbade dag och natt. Efter guldsökandet i väst är vi redo för äventyr. I början av februari flyger vi från Arlanda för att åka till Nya Zeeland. Se upp alla hobbits, kiwis, surfare, vulkaner och jordbävningar för här kommer vi! Ha det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela