"KIWI CAN DO"

9 Mars

Publicerad 2013-03-09 00:39:28 i Allmänt,

Nu har vi intagit Franz Josef som är känt för sin glaciär. Dock kommer vi inte ta oss an detta men varför får ni veta i senare inlägg, så stay tuned!

Hur som helst sitter vi just nu på ett cafe med varsin Latte i handen och gratis Wi-Fi i mobilerna, kan det bli bättre? Att det kan! För ungefär en timme sedan befann vi oss på vårt andra museeum under vår Nya Zeeland trip. Denna gången fick vi dock betala en större summa pengar....trots att varken jag eller sofia är skapta för museeum valde vi att vänta med allt vad koffein innebär och gå in! Mamma du kommer gilla detta; vi fick se livs levande kiwifåglar! Jag försökte ta med mig en hem åt dig men den fick inte plats i ryggsäcken...Inte nog med detta utan vi såg en enbart 10 dagar gammal kiwifågel! Slå den om ni kan.

Nu måste jag fortsätta dricka min latte innan mina 25 kr svalnar och blir odrickbara. Men ni lovas från vår sida xantal inlägg de kommande 24 timmarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två tjejer från en liten stad i Småland som i höstas var i Norge för att leta efter det berömda guldet. Vi lyckades hitta det på en korvfabrik där vi jobbade dag och natt. Efter guldsökandet i väst är vi redo för äventyr. I början av februari flyger vi från Arlanda för att åka till Nya Zeeland. Se upp alla hobbits, kiwis, surfare, vulkaner och jordbävningar för här kommer vi! Ha det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela