"KIWI CAN DO"

Wellington

Publicerad 2013-02-22 10:52:00 i Allmänt,

Nu sitter vi på vårat rum i Wellington och filosoferar över livet! Eller snarare jag undrar när den störtsköna amerikanskan ska komma tillbaka med de qusidillas hon generöst erbjöd oss (ja, jag är hungrig) och sofia sitter och uppdaterar facebook i hopp om att det ska ha hänt något nytt. Vi känner med andra ord att Wellington sagt sitt och tar därför första bästa färja härifrån i morgon.

Dagen i ära tänkte vi gå på det stora muséet som alla pratat om. I försök om att vara entusiastisk pekade jag på ett rum och sa att det såg riktigt coolt ut! Men jag passar här och nu på att be Sofia om ursäkt över att jag. ljög...det va ju faktiskt riktigt tråkigt. Efter 20 minuter gav vi upp och gick därifrån glada över att vi inte betalade något för att gå in.


Nog med bullshit, det är nämligen dags att inta sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två tjejer från en liten stad i Småland som i höstas var i Norge för att leta efter det berömda guldet. Vi lyckades hitta det på en korvfabrik där vi jobbade dag och natt. Efter guldsökandet i väst är vi redo för äventyr. I början av februari flyger vi från Arlanda för att åka till Nya Zeeland. Se upp alla hobbits, kiwis, surfare, vulkaner och jordbävningar för här kommer vi! Ha det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela