"KIWI CAN DO"

Wai-o-Tapu 12 februari

Publicerad 2013-02-12 04:48:57 i Allmänt,

Vem trodde att det fanns snorgröna sjöliknande små hål? Inte jag i alla fall. Men nu har vi fått detta bekräftat och samtidigt sett helgrymma hetakällor. Inte nog med detta utan vi fick även se en gejser få ”utbrott”. Som de professionella fotografer vi är satte vi oss längst fram i hopp om att få lite bra bilder och på köpet fick vi en dusch. Bilderna däremot blev det lite si och så med… men vi lyckades få till några stycken. Även om detta innebar en blöt kamera så är jag stolt över valet att sitta längst fram! Det som står på tur nu är mission flip-flops för jag har inga rena strumpor längre…
(ha överseende med bildernas position, jag hade bara 30 minuters gratis wi-fi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två tjejer från en liten stad i Småland som i höstas var i Norge för att leta efter det berömda guldet. Vi lyckades hitta det på en korvfabrik där vi jobbade dag och natt. Efter guldsökandet i väst är vi redo för äventyr. I början av februari flyger vi från Arlanda för att åka till Nya Zeeland. Se upp alla hobbits, kiwis, surfare, vulkaner och jordbävningar för här kommer vi! Ha det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela