"KIWI CAN DO"

Update from TAUPO

Publicerad 2013-02-19 00:49:50 i Allmänt,

Igår befann anlände vi till Taupo och efter några borttappade timmar begav vi oss på hajk...eller ja vi gick en liten bit för att hitta en plats att bada på. Plötsligt befann vi oss vid en flod. Det var GALEt ballt! Från och med nu kan vi kryssa av att-simma-längs-med-strömmen-av-en-flod från våra bucket-listor. Inte nog med det utan jag har även stått i ett vattenfall! Dessvärre måste jag göra er besvikna och säga att det inte var högre än 3 meter, men det var ett vattenfall. Sofia den lilla mesen tyckte vattnet vid var för varmt så hon vågade sig aldrig in i fallet... Hur som helst var strömmen kall och vattenfallet as varmt! Ja jag ville att alla skulle veta detta för jag tyckte det var as grymt. Tanken var att ni skulle få se en bild på mig i vattenfallet men ja...Taupos bibliotek bjuder på ett segt internet.

Dagens planer är ännu inte planerade men tro mig NZ gör ingen besviken.




Over and out.

Kommentarer

Postat av: mormor

Publicerad 2013-02-19 21:08:47

Vilket härligt dopp!!!!!!!

kram flickor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två tjejer från en liten stad i Småland som i höstas var i Norge för att leta efter det berömda guldet. Vi lyckades hitta det på en korvfabrik där vi jobbade dag och natt. Efter guldsökandet i väst är vi redo för äventyr. I början av februari flyger vi från Arlanda för att åka till Nya Zeeland. Se upp alla hobbits, kiwis, surfare, vulkaner och jordbävningar för här kommer vi! Ha det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela