"KIWI CAN DO"

Auckland - etapp 1

Publicerad 2013-02-09 03:23:34 i Allmänt,

Med lagom roda axlar och kinder sitter vi nu pa vart hostell och vilar upp oss. Det ar ju trots allt 12 timmars tidskillnad sa det ar okej att vila middag. Trots tidskillanden sa kanner vi faktiskt inte av det sa mycket. Forutom nar Anna sager nagot till mig och jag fattar det tio minuter senare. Eller nar jag berattar ett jattekul skamt och Anna inte fattar(ja, det brukar vara kul sa det ar inte darfor hon inte fattar...). Vi bor i ett fint litet rum pa fjarde varningen inne i centrala Auckland nu i alla fall. Idag har vi strosat runt och kollat oss omkring. Vi har aven hunnit med att sola och ha det allmant bra i solen. Efter var lilla vilopaus nu sa ska vi bort och kolla pa en "cirkusshow". Ingen aning om vad det ar men vi ska kolla i alla fall. Imorgon ska vi aka med en bat till Waiheke island. Dar finns det massor av vingardar, solstrander, vandringsleder och annat kul. Jag hoppas att ni alla har det jattebra dar hemme. Trots att mamma berattat att det ar sno och elandigt :( Massor av stora kramar och halsningar till er fran Anna och mig!

Kommentarer

Postat av: Linh

Publicerad 2013-02-10 12:50:37

Vad kul att ni är på nya zeeland!! :D
- världens vackraste land... Go kiwi!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två tjejer från en liten stad i Småland som i höstas var i Norge för att leta efter det berömda guldet. Vi lyckades hitta det på en korvfabrik där vi jobbade dag och natt. Efter guldsökandet i väst är vi redo för äventyr. I början av februari flyger vi från Arlanda för att åka till Nya Zeeland. Se upp alla hobbits, kiwis, surfare, vulkaner och jordbävningar för här kommer vi! Ha det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela