"KIWI CAN DO"

moshi town

Publicerad 2013-05-07 13:48:05 i Allmänt,

Afrika!! Ja, staden jag bor I heter Moshi. Jag jobbar I en skola med 200 barn I åldrarna 3-9 år. Jag älskar mina barn men man blir helt trött. ''Teacher Sofia, teacher teacher!!''. Sätter man sig ner tar det ca 2 sekunder innan du har 15 barn över dig. Jag skojar inte. Sätter du dig ner kan du inte resa dig upp utan hjälp. Haha! Mitt hostel är fint och alla är trevliga. På fredag ska jag på safari. Jag ska försöka få tag I en dator och lägga upp några bilder på barnen, hostel hoff mm. Detta är afrika och internet är inte så stort. Det finns bara på få ställen. Vägarna är liksom gjorda av lera...
Kram Sofia

Kommentarer

Postat av: Matz

Publicerad 2013-05-07 19:16:46

Härligt att höra att det är bra där nere i Afrika och att barnen håller dig sysselsatt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två tjejer från en liten stad i Småland som i höstas var i Norge för att leta efter det berömda guldet. Vi lyckades hitta det på en korvfabrik där vi jobbade dag och natt. Efter guldsökandet i väst är vi redo för äventyr. I början av februari flyger vi från Arlanda för att åka till Nya Zeeland. Se upp alla hobbits, kiwis, surfare, vulkaner och jordbävningar för här kommer vi! Ha det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela