"KIWI CAN DO"

lets do it again

Publicerad 2013-05-27 20:02:21 i Allmänt,

vi nördar reggiemusik och fyller fredagskvällen med beerpong. ja, är det 50/50 med amerikanare och danskar så blir det ju tävling. vi mittemellan tar parti och skrattar högst. med andra ord så började fredagen riktigt bra och fortsatte likaså med sen utgång. klockan elva lördag morgon begav många oav oss till ett enormt vattenfall (jag ska flörsöka lägga upp bilder på allt när jag kommer hem). vi har badat i ett iskallt vattenfall(bergsvatten) som var ca 50, minimum, meter högt.läckert! viåkte sedan hem och åt middag och kollade på film. söndagen spenderades vid lake chala. ni kan vara lugna vi badade inte där pga bakterier, krokodiler och annat äckel. idag är det måndag och vi är tillbaka på jobbet. det här hänt mycket på jobbet, både bra och dåliga sakner. några har lärt sig massa i skolan, andra haar lärt sig springa trots benproblem, andra har brytit en arm eller blivit förflyttade från sina föräldrar pga dåliga, extremt dåliga, förhållanden hemma.imorgon ska vi ha quisskväll för vår galna amerikan och allvetare laura ska skriva frågor. . . 
566a det bäst lingonhästi morgon ska jag njuta av solen innan jag om några dagar tyvärr drar mig tillbaka till svedala och ett kallare klimat. / sofia

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2013-05-30 14:07:16

Seeeeeeeeeeees snart :D!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Vi är två tjejer från en liten stad i Småland som i höstas var i Norge för att leta efter det berömda guldet. Vi lyckades hitta det på en korvfabrik där vi jobbade dag och natt. Efter guldsökandet i väst är vi redo för äventyr. I början av februari flyger vi från Arlanda för att åka till Nya Zeeland. Se upp alla hobbits, kiwis, surfare, vulkaner och jordbävningar för här kommer vi! Ha det!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela